äntligen!

Idag skrev min chef Pelle kontrakt med min efterträdare! Fasen så skönt! Nu kommer jag äntligen härifrån! Jag jobbar bara till torsdag nästa vecka och har inskolning så jag antar att jag kommer att gå runt och mysa här och kasta gammalt skräp o så i fem dagar.

Undra nu hur jag ska göra, börjar bli lite nervös i magen över att jag faktiskt inte har nåt jobb på fredag!!!
Hah! Så länge solen skiner så är jag inte orolig egentligen, men det vore skönt att veta iaf.

Lunchade med Lotta och Berndt idag, Lotta ska ha barn snart och var glad över att få njuta av solen och att slippa Lusthuset. På tal om barn så ska min älskade vän Laukus ha sitt första barn vilken dag som hellst. Och så har ju Soini fått sitt andra nu oxå. Undra jag när det blir min tur, längtar lite smått faktiskt.

Nya livet funkar kanon, har verkligen bestämt mej för att bli helylle (i bra mening) igen, träningen funkar även den kanon. Så det kanske kanske blir så att jag blir av med fläbbet och vågar visa mej ute innan högsommarn!


Kram o sol o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback