HIttade en gammal bild....

Fasiken, jag vet att jag inte uppdaterar min blogg så frekvent som jag skulle vilja. Men av någon anledning så hinns det inte med när jag konstant håller på med något annat bös. 

Nog om det. Jag hittade ju en bild som tobbe fixat till/förstört, en skitfin bild i grund iaf. En sån som betyder nåt i magen när man ser den.  Konstaterade i samma ögonblick att alla mina vänner faktiskt e hemma! Eller i Sverige iaf, sen att nån e på gotland o nån inlåst i sthlm kan inte tas hänsyn till. Grattis till medaljen Kristian! (Kristian har sin medaljceremoni i detta nu). 
Kastar in bilden:
 


Ta hand om er och njut av solen för den lyser faktiskt idag!

/en rätt lycklig john

Kommentarer
Postat av: Linda


Det är till och med så att jag mår bra i magen :)

Postat av: Björnen

Fina pojkar! :)

2007-08-02 @ 01:25:48
URL: http://nalle77.blogg.se
Postat av: Mor

ämne Kricke: Vilken medaljcermoni??? Sån´t vill jag veta i FÖRSKOTT
ARGMAMMA

2007-08-06 @ 13:21:36
URL: http://myspace.com/karinwoyeramcoff
Postat av: Mor igen

Apropå en annan vän på bilden - Tobbe Thalén - ÄMNE KARNEVAL I LÖRDAGS - Jag trodde att jag skickade ett sms till ljudtekniker Peter Fredriksson om att ett sambagäng ville göra souncheck ganska omgående. Det sms:et hamnade hos Tobbe - som numera har Peters tfn - och han satt just och rattade PUNK i en annan del av Sverige - snacka om att han blev förvånad över sms;et
hihi
:-) Mor Karin

2007-08-06 @ 13:26:09
URL: http://myspace.com/karinwoyeramcoff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback