Som jag tidigare meddelat befinner vi oss nu hos ryssens lillebror. Vägarn

DSC00661.JPG
Som jag tidigare meddelat befinner vi oss nu hos ryssens lillebror. Vägarna är förjävliga, folket kör som krattor. Vi har iofs träffat 4 finnar sen vi kom hit. Hon som sålde på oss de vidervärdiga burgarna och tre zigenare varav en som spottade på golvet i tavernan, en som frenetiskt doppade stångkorv i senap. Och en som gapade o såg arg o farlig ut. Summan av detta: pissland! Åk aldrig hit, fy fan i våld. Nu har vi bara 20 mil kvar idag...

Kommentarer
Postat av: mor

Men nog har jag uppfostrat dig till att INTE bli fördomsfull
- man kan inte bestämma att ett helt land och dess invånare är åt helvete BARA för att du träffat 4 st ärthjärnor. hrmrhm (känner att jag låter som Bart Simsons mamma - när hon är upprörd) :-) Hoppas att bilresan går bra ända fram till Helsinki och att ni där träffar MINST 5 trevliga finnländare så att ni mött FLER trevliga än otrevliga. Hoppas även att ni imorgon hinner till min favvoaffär - STOCKMANNS kram Mor

Postat av: Björnen

Ojojoj! Här pinkar vi vilt okring oss.
Kanske måste ta och slipa niiiven tills ni kommer hem...

2007-08-26 @ 22:18:17
URL: http://nalle77.blogg.se
Postat av: evilhoney

Vad är det för läskigt bös de har på burgaren? Det ser INTE okej ut!

2007-08-27 @ 10:35:07
Postat av: John

Vi kunde faktiskt inte urskilja vad som var vad på burgarna.. Men en sak vet vi och det var att de var precis hur hemska som hellst, samt att de var microugnsvärmda.. fyy faan i våld som sagt.

2007-08-29 @ 14:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback