Middag & fest!

Gårdagen blev lite mer än bara middag på rosvalla. Efter att ha ätit en god italienskbuffé och tagit ett par mariestad begav vi oss till teatern. Vi mellanlandade i kollektivet på ett glas vin innan också. Väl på teatern visade det sig att Jimpa hade styrt till vip-pass till oss. Så vi slussades upp till teaterns övervåning, i trappan möttes jag av Jimmy Jansson och Sanna Nielsen och förstog då att det var en fest av rang! Väl uppe beställdes det rödvin i 50cl´s plastglas. Det gick ner ett glas och två och tre och fyra för att sedan landa på nån bira och vips så var klockan ett på natten och vi var sist kvar! :) Lite berusad och glad i hågen drog jag o Jim o Martin vidare till birgers, eller Martin åkte hem till sin familj och jag o Jim tyckte att vi behövde en liten stänkare till! Birgers var skittrist, lite folk och undertecknad började i sanningens namn bli lite rund om fötterna så efter tio minuter gick jag hem i snöstormen. Som tur var fick jag sällskap av Sandra annars vet jag inte hur det hade gått. Btw så halkade jim återigen på arslet! :) hahaha! det går inte en kväll med sprit inblandat utan att jimpa halkar omkull! Full som en kastrull somnade jag sen för att vakna vid 07:00.

Det första jag gjorde när jag ställde vaknat till liv var att blåsa i min alkotestare... 0,65... Inte okej! Nu tror jag spriten e påväg ur min kropp iaf och huvudvärken gör sej nå vanisnnigt påminnd! Nå väl en jättekul kväll blev det iaf! Men nu måste jag ta tag i mitt liv och börja rodda runt i mina faktura högar. Finns det nåt bättre än att gräva ner sig i miljoner siffror på bakfyllan månne? Min tes är: troligen! Ikväll är det jobb på torget som gäller. Hoppas på en bra kväll med mössa och långkalsonger!

Kram o tja!

Kommentarer
Postat av: Jim

Det är juh inte mitt fel att det är snorhalt ute. Är inte van att gå med greppovänliga skor...;)

Pöss

2007-03-01 @ 10:39:51
Postat av: Carina

Dubbar kanske?? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback