Mitt lilla lusthus

194883-12


Så var det klart. >Igår sa jag upp mej från mitt dagjobb och det är med blandade känslor vill jag lova. Samtidigt som det varit riktigt tufft bitvis har det oxå varit enormt lärorikt. Nu vet jag inte vad framtiden har att erbjuda, vad jag ska syssla med. Det vore ju roligt att åka lite turnéer i sommar, men då kan jag ju inte ha ett heltidsjobb fram till dess. Jag är som ni märker inte mer fokuserad eller medveten än igår. Jag vill så mycket olika saker! Samtidigt som det vore enormt roligt att fara runt o turnera och ha skoj så finns ju känslan över att skaffa tjej och bilda familj och sånna grejjer också juh. Oj vad magen känns konstig nu, jag e liksom nervös samtidigt som jag e lättad.

Nå väl, jag kommer alltid ha Lusthuset i en liten vrå i mitt hjärta. Vid närmare eftertanke kommer faktiskt Pelle Nilsson ha en liten plats där han med, för att inte tala om Berndt och Lotta. Oj oj oj! Det här blir tungt! Men kul ska jag ha, det är nåt jag har lovat mej själv.

Kram o hej!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du är alldeles för ung för att stadga dig. Lev livet medan du kan. Klart du ska åka på turneer och ha kul. Vuxen kan man bli när man är över 35. Somliga blir det aldrig. Vad du än hittar på så lycka till.
Kram

2007-03-07 @ 13:21:31
Postat av: evilhoney

Livet löser sig alltid, jobb och familj också med tiden. Se till att lev och var lycklig idag! =)

2007-03-07 @ 18:29:46
Postat av: Anonym

En dag i taget, då löser sig det mesta!! Kram

2007-03-08 @ 00:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback