till salu, vänner!

194883-10

Se till att få en strålande vecka och en halvbra sommar i denna caprigula räser! Jag har i dagarna insett att det är dumt nå vansinnigt att ha en så fin bil stående. Nu för tiden kör jag ju volvo till daglig dags och har inte tid att köra runt i min pärla! För endast 75 000 kr kan den bli din! Den har allt utom ac, eller det har den oxå men den är dock lite defekt. Annars går den som ett skott, nyss besiktigad och har full o fin servicebok! Sommar och vinterdäck som nya tamme faan. Bilen är för er som inte vet det en Opel Astra 2,2 coupe Bertone edition. Togs i trafik 2002. fasiken nya bilen juh! Har gått knappa 12 tusen. Och säljs nu för vrakpris! Så kom igen! Gör ditt livs affär, handlar du snabbt kan du få´n för 70!

Kommentarer
Postat av: Richie

Hade det varit en Audi A4:a hade jag slagit till direkt... så tyvärr... men jag har en Polo av '99 års modell om du vill byta ner dig ett steg =)... PUSSSSSSSSS

Postat av: Richie

hmm... vid närmare eftertanke... INTE ett steg... ett PAR steg =)... lol... buss och kran...

2007-03-13 @ 16:59:22
URL: http://richies.blogg.se
Postat av: Susanne

vem har råd med en sådan dyrgrip. Jag håller mig till cykel

2007-03-14 @ 09:22:53
Postat av: evilhoney

Jag såg snödroppar på väg hem från jobbet imorse =)

2007-03-14 @ 17:39:43
Postat av: Anonym

bra pris, hittade bara 1 billigare på blocket, mycket trevlig liten bil, men jag håller mig till min C30 ;) kraaaaam

2007-03-18 @ 16:18:41
Postat av: Simme

ja jag skrev detta : bra pris, hittade bara 1 billigare på blocket, mycket trevlig liten bil, men jag håller mig till min C30 ;) kraaaaam oj nu skrev jag det igen!

2007-03-18 @ 16:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback