Hah! Im back...

Fick som ett sug att skriva lite. Så jag öppnade ett nytt worddokument och började skriva av mig. Skriv, skriv, skriv. Förstår ni vänner att jag hade glömt bort min alldeles egen blogg.. Hmm.. Märkligt! Men nu är jag här igen i alla fall, betydligt gladare än när jag för ett tag sedan bestämde mig för att ta bloggpaus. Tror att detta inlägg kan bli som en liten "vad som hänt sen sist grej". Men vi får se.

* Jag har fått jobb! Eller typ i alla fall. På måndag ska jag nämligen ha intropass på Lövsta skolhem. Så nu får det bannemig vara nog med snuskiga, taskiga och rent vidriga inlägg som jag tidigare ägnat mig åt att skriva i den här bloggen. Nu måste jag bli seriös, hela vägen. Nåja vi får väl se hur det blir med det men förhoppning finnes.

* Jag har hängt mycket med min gudson den här veckan, han heter för er som inte vet det Theo och är ett underbart litet gossebarn på snart ett år. I like him alot!

* Min syster gör mig glad som ingen annan just nu, kom precis på att hon är en av få som verkligen kan få mig att skratta kopiösa mängder bara genom att prata alldagligt på msn. Hon är cool som få, systra mi.

* Ikväll ska jag hänga med min vän Niclas ute på tuna på tumanhand, dricka blandad god bira och bara vara. Kanske dansar vi in i bastun och så också. Tror jag kanske sover över i Aliues gamla säng, jag sover nämligen förträffligt bra i den.

* Imorgon är det fyllefest utan dess like. Tobbe fyller nämligen år inom snar framtid och bjuder då till fest. Eller egentligen är det väl jag som bjuder in i hans namn. Detta har blivit lite av en tradition att jag bjuder in alltså. Kommer bli kul och jag hoppas verkligen att en massa männsikor har den  goda smaken att dyka upp.

Jag lovar att återkomma med något riktigt kul inom en ack så snar framtid. Jag tycker ju att det är kul att skriva här ju. Hah!

Dasvedanija!

Kommentarer
Postat av: annie

jag är mkt glad över att jag kan få dig att skratta, på samma sätt som du faktiskt ALLTID får mig att skratta! I löööv you!!! och glöm ej att hälften av min coolhet faktiskt är grundad i dig =)

2008-04-04 @ 23:55:34
Postat av: Jim

undrar om sängarna i uganda är lika sköna...

2008-04-05 @ 11:42:45
Postat av: Mor Tuta

Hej min son och min dotter - Ni är roligast i världen och undrar vem ni ärvt det av -hahahaha. Jag vet - för både er far och jag är otroligt roliga människor. VILKEN TUR NI HAR HAFT som erhållit dessa humorgener.

Ni är bäst i hela hela hela världen - för alltid
- och se´n också. Miljoner kramar o pussar från mor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback