en lite konstig grej...

Enligt min statistik så var det 22 enskilda besökare på min blogg i tisdags. Detta betyder alltså att jag i alla fall har 15 personer till som läser min blogg men som absolut inte vill att jag ska fortsätta.

Lev väl vänner nån gång kommer med all säkerhet bloggandet börja igen. Men just nu har jag faktiskt inte speciellt mycket att skriva. Jag är arbetslös, ensam och tråkig. Fyy faan för att skriva en sån blogg, Jag återkommer med bloggandet när jobbet går bra, kvinnorna hänger runt mig i klasar och hobbysarna och festerna kantrar min vardag igen!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mmmh

Klar ja vill fortsätta läsa din blogg ju!!! E du helt galen!!!???

Postat av: evilhoney

Jag är mycket, mycket besviken!

2008-02-08 @ 06:17:40
Postat av: Carro

Hörru, du behöver inga kvinnor i klasar. Du har mig. Så säg aldrig igen att du är ensam!

Puss mitt hjärta

2008-02-09 @ 22:46:18
URL: http://labambola.blogg.se
Postat av: Susanne

Jag är också arbetslös och behöver något att fördriva tiden med. Fortsätt skriva....

2008-02-10 @ 14:58:27
Postat av: Emma Carlsson

Nu när jag har hittat din blogg så kan du ju inte sluta...!!! Det förstår du väl? Jag måste ju få veta vad som händer där hemma... O det där med tjejerna john..., de hänger alltid i klasar omkring dig! :-) Forsätt bloggandet!!! Puss kram

2008-02-28 @ 12:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback