kom att tänka på en vän...

Ligger hemma i sängen, den är bäddad så jag ligger liksom på täcket med kläder på. Så där som man bara kan göra om man är helt ledig och inte ens orkar sitta i soffan och titta på tv. Rullgardinen är nere för utanför är det ändå bara grått och regn.

Låg här och slösurfade lite och kom som från ingen stans att tänka på min vän Niclas. Niclas och jag har varit vänner i många år och vänskapen håller i sig även om han nu bott i Umeå i flera år och nu bor i Norrköping så känner jag mig alltid lika nära när vi väl ses. Jag började kolla runt bland alla gamla bilder jag hade i datorn och hittade ett par guldkorn, något lite äldre och något nyare. Så, jag tänker bjuda Er och världen på dessa.

Min vän och jag.

         
Lite slitna ynglingar    Norrland               Min vän The Alien       Min vän polisen

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Ja vänner är bra att ha!
Sen finns det ju Vänner och "vänner"
Hoppas du har det bra iaf!
Kramar från oss 4a!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback