fest, fest, fest

fest, fest, fest

Helgen har bestått av en hel del roliga saker uppblandat med nån tråkig..

Fredag till att börja med:
Fest hos Rubin, glada i hågen rullade vi ner till fika för att sedermera gå ner till värdshuskompaniet för att där häva i oss groggar av varierande storlek och smak... Kul kväll med gott umgänge!

Lördag:
Fest från ottan till natten. Började med Grolch på Oliver, för att fylla på med transportbira på bussen som tog oss till birkas terminal, med snabbt stopp på ölbåten. (Vilket jävla skyffe btw). Kryssningen visade sig vara i världsklass, god sprit, fin hytt, kul människor i omlopp. Framåt natten var vi tusen personer som dansade och twistade tillsammans.  Etta nolla nolla nolla! Kvällen kan ha varit en av de bästa på väldigt länge. Bortsett från att det förekom STÖLD (!) dock! Inte ok, men sotat har han...

Söndag:
Vaknade upp på båten tog ett par groggar för jacken skulle ju ta slut. I hamn togs beslutet om att kryss e kul så jag ringde och bokade på oss en hytt på cinderella. Snabb pizza på söder för att direkt bege oss till vikings terminal. Taktikare på några timmar och sen var festen igång på riktigt igen. Efter att ha dansat med Bogdan och hans vänner i flera timmar fick undertecknad nog och stupade i säng. De övriga två höll på i ett par timmar till.

Idag var jobbet igång igen, jag hade ju hoppats på att få sluta denna vecka men ICKE! Kommer nog att gå här och strosa i en vecka till iaf. Av någon underlig anledning börjar magkatarren göra sej påminnd igen.. Kan inte hur jag än gör förstå varför!? Nåväl, jag har ju en liten lozec kvar hemma..
Förresten nu kom jag på att den av mina vänner som vid något festligt tillfälle tyckte det var kul att sno mina lozec kan jag hälsa att faen så idiotiskt dumt, till och med på fyllan! Det där med att sno verkar vara någonting som går så här års... hmm... Men jag e inte någe bitter för det jag nej... 

Nu ska jag fika med alla mina kollegor här, gammla som nya. Lotta gör sin sista dag idag, känns enormt trisst att hon hann före mej. Men jag vet ju att det är nära nu. Eller jag kanske ska va glad att jag har jobb, som det ser ut nu så säger jag ju upp mig till arbetslösheten. Tvi! 

Kram och kyss och fasen så skönt att solen skiner! 

Ps. Sofia eller Sabina, detta inlägg är tillägnat dej för trogen vänskap! :) Ds.

Kommentarer
Postat av: Tobbe Thalén

Allt jag hörde var: FRUTTI FRUTTI FRUTTI! .... :D
Älskar dig me :) .. haha

2007-04-03 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback