liten update

Vill bara informera skaran om att mina första fyra dagar som "arbetslös" nu är fullbokade med jobb samt ett möte som garanterat kommer att ge mer. I vecka efter har jag även ett till möte som absolut genererar eventjobb i sommar. Hah! I´m on a roll here! Inte orolig det minsta längre.

Skänker oxå en tanke till min käre mor som är värd jobbet som programchef på culturum mer än någon annan, håll gärna en tumme även där!

En liten kul grej var oxå att när jag parkerade min bil på min parkeringsplats utanför min lägenhet igår. Den som jag betalar grova pengar för varje månad men som allt som oftast ser ut så här:


Igår fick jag nog! Hans fula buss stod återigen på min plats. Jag gick in på al-kaida-livs (snubbens affär) och sa att nu skiter jag i min parkering du kan ta den, jag ställer min bil på bagaregatan och så betalar du alla jävla böter jag kommer att dra på mej! Uppfattat?! Sen gick jag med bestämda steg ut därifrån! Så nu ska det bli spännande att komma hem. Kan sätta hundra spänn på att faanskapet står där idag ändå!

Nåväl jag e ju en glad skit egentligen.

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Mor

hahaha - tack för omtanken - hoppas att dom som bestämmer är av samma uppfattning :-) Nytt ämnen: Kul att det rullar på. Nytt ämne: Det är bra att du stämmer av ordentligt - det ska fan betala parkeringsplats ÅT ANDRA. Vad vet han om betald parkeringsplats??? - INGENTING

SER FRAM EMOT ETT BESÖK AV SONEN I VECKAN.
puss o kram från Mor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback