musikvår(!) och förhoppningsvis sommar

Nu har jag bokat in tre kanonkonserter framöver!

Den 22/4 The Ark
Den 28/4 Takida
Den 17/7 Metallica

Jag garanterar dock att listan kommer att fyllas på en hel del innan sommaren är här!

Om det nu kan tänkas bli så att jag får jobba med musik i sommar kommer jag att bli överlycklig. känns som att det är något sådant jag längtat efter hela mitt liv, så jag behöver alla tummar ni har på att jag ska få in ett finger på ett eller annat sett. Jag kommer oavsett era tummar kämpa som en gris för att få till det på någe vis! (rimmar lite skit)!

För övrigt närmar sej helgen med stormsteg, jag har hört något om att Tobbe fyller år på lördag, så i vanlig ordning bjuder jag in utan att värden vet om det.
Så, alla är VARMT VÄLKOMNA HEM TILL THALÉN PÅ LÖRDAG KL. 20:00. Jag har fått loss ett par plattor bösöl från tyskland så bira bör finnas till nästan alla iaf. Själv ska jag nog bege mej till systemet och hälsa på min gammle vän Jack!

Tenne, vi hörs o så!

Kommentarer
Postat av: Richie

SJ, SJ, gamle vän... eller var det Jack =) ?!?

Postat av: Tobbe Thalen

Nämen! .. Så Trevligt! ..

2007-04-04 @ 21:01:02
URL: http://thalen.blogg.se
Postat av: soffy

Jag vill oxå gå på Takida!!!!!!

2007-04-06 @ 03:30:36
URL: http://soffys.blogg.se
Postat av: Carina o David

Vi vill också åka på kryssning med Takida!! Är vi bjudna? =) Kram

2007-04-06 @ 22:30:04
Postat av: sälen

lite nostalgi med Dia Psalma i linköping den 21 april kanske?? sovplats finnes!!

puss på sej!

2007-04-07 @ 18:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback