personalfest för e-on

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så skulle jag jobba lite skit i växjö i helgen som var. Det visade sej ganska snabbt att det skulle bli en av de tyngsta helgerna i mitt liv! Så här såg ena hallen ut efter ett flertal timmars trossbyggande:

194883-20

För att två dagar senare se ut så här:

194883-21

Tobbe räknade fram att vi jobbat 52 timmar från torsdag natt till söndag morgon. Det kan man väl tycka e skapligt i alla fall. Nu sitter jag här hemma på mitt vardagsrumsbord och skriver. Fingrarna svider, benen värker, armarna smärtar och ryggen känns som att den kommer att gå av när som hellst, men faen vilken kul resa!

Lasse Kronér var konfrecier, Helene Sjöholm sjöng med sin underbara röst, Stefan Gunnarsson (Han som vi eg. hatar! K) gjorde riktigt bra ifrån sej, Conrytmo uppträdde fast känns rätt överskattade faktiskt. The Ark avslutade kvällen med en riktig kanonkonsert.

Kom hem vid klockan sju i går kväll och sov därefter till tolv idag när Jim ringde och väckte mej. Nu har jag gått på stan en sväng bara för att inse att jag faktiskt är arbetslös idag. Vilken jäkla häftig känsla! Ingen trygghet men en massa erbjudanden. Pratade en hel del med den råkända securityprofilen Proppen i helgen och han vill gärna ge mej en massa jobb. Vääldigt kul tycker jag! Lunchade med Peder och Jim idag och vi ska i dagarna sätta igång med kommunarbetet. Många objekt blir det, kan man säga.  Nåväl, jobb finns det alltid. Det handlar bara om att välja rätt. Hoppas för guds skull att jag hittar nån balans i allt det här.

Kram o aj aj aj


Kommentarer
Postat av: sälen

låter as roligt.
tänker tillbax på de gånger jag va me å rodda i loui de geer (eller hur nu det stavas) hallen, roligt! lite lättare på den tiden har jag en känsla av iof...

hoppas vi ses snart.

rö-pegga kramar!

2007-04-23 @ 19:47:18
Postat av: Jim

tack för all hjälp gubben... Skönt att ha dig med på det här... kram å godnatt.

Postat av: Susanne

Jag som inte har något eget liv eller egen blogg kräver uppdateringar. Vad händer och varför????????????

2007-04-24 @ 20:09:30
Postat av: Carina

Stor kram! =)

2007-04-25 @ 20:46:55
URL: http://cvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback