pytt i panna och öl

Jag är alldeles, alldeles ledig ikväll! Jag och Tobbe och Jim och Jims frisör sitter här och dricker tuborg och äter pytt i panna. Ryktet säger att vi ska till fika för att sedan avsluta på birgers. Jag hatar ju Birgers, men det får väl duga ändå. Jag ska ju försöka vrida dygnet för i morgon så börjar nattjobbet på allvar. Jag kommer nämligen börja jobba på duosec o köra nätterna månaden ut. Sen får vi se, hoppas att det bara blir eventjobb i sommar. Nu ska jag tjöta vidare, Timmy kom precis nu.

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Carina

Hoppas ni får kul ikväll killar! Kram =)

Postat av: Carina

Hoppas ni får kul ikväll killar! Kram =)

2007-04-25 @ 22:55:38
URL: http://cvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback