thailand, växjö och badminton

Först och främst måste jag säga att jag är för jävla glad över att vi äntligen kommit till skott! Thailandsresan nr 1 eär nu bokad och betald. Jag, Kristian och Tobbe drar den 5e december för att åter se Sveriges kalla gator och torg den 25 januari. Fy fasen vad jag längtar. Efter den resan har jag egentligen bara en turné i usa kvar så har jag fått gjort mina två drömresor.

Imorgon är min sista dag på Pelles, Efter jobbet skall jag avtackas på någon restaurang för att sedan hämtas upp av min gode vän tobbe. Därefter skall jag och Tobbe och en hel drös andra männsikor ta oss till växjö där vi i dagarna tre skall bygga och släpa ljud och ljus i mängder. För att inte tala om de 140 scenpodier som skall byggas natten till fredag. Tvi va roligt det kommer att bli!

Sista stycket.
Badminton, vilken otroligt trevlig sport! Jag och Tobbe har ju spelat ett tag nu och börjar komma in i grejjen på allvar. Igår spelade jag med Said och Rami och lite gamla gubbar som hade banan bredvid. Och fasen va kul det var, heelt slut men glad åkte jag hem medans jag liksom längtade till idag då jag får spela en timme igen. Så nu go vänner bär det av till gumshallen där jag under en timme ska svettas och ha kul i goda vänners...

Ha nu en fin dag och kanske till och med helg. Tror att jag kommer ha svårt att få tid att blogga i växjö..
/Johnjohn

Kommentarer
Postat av: Carina

Vill också åka långt bort.. Får man följa med om man är ihop?? =)

2007-04-18 @ 18:39:39
Postat av: Susanne

Vill ni ha litet Thailands tips så hör av er. Har ju varit där 11 gånger. Trodde det var du och jag nu Johan men tydligen konkurrerar Carina och jag fortfarande. Vi måste reda ut detta.

2007-04-18 @ 22:25:04
Postat av: john

men du Susanne, om du nu har ihop det med nån johan så e väl inte jag drabbad eller?

Postat av: john

å du Carina, klart man får!

2007-04-18 @ 22:44:09
URL: http://johnjohns.blogg.se
Postat av: Carina

Tror att jag vann, det där med namn är ju rätt viktigt.. =)

2007-04-19 @ 15:26:56
Postat av: Carina

Tänkte på en till sak, hur stor väska ska jag ta? Om jag får många nya tröjor eller inte.. =)

2007-04-19 @ 15:28:23
Postat av: Susanne

Jag slant på tangenten så Carina vann igen.Men jag kan fortfarnde ge lite Thailand tips och det kan tyvärr Carina också eftersom hon varit reseledare där. Vi får väl träffas nästa fredag och reda ut det hela.

2007-04-19 @ 22:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback