trött så gudars skymning

194883-23

Nu ni vänner är klockan mycket och herr Wöyers ögonlock är tunga som bly. Bara en liten rond kvar nu så är jag klar för kvällen. Sen är det bara att hoppas på att larmtelefonsaset inte ringer förrens vid 12snåret i morgonbitti. Som ni kan se på bilden så tar det här jobbet knäcken på mig, långhårig och skäggig. Men snart är det fredag och då har jag all tid i världen får trimmning. Träningen funkar inte alls som det är nu. Av någon anledning finns inte tiden bara när jag jobbar 24 timmar om dygnet. Jag äter dåligt och sover dåligt de få timmar jag skrapar ihop. Tror inte att det här är någonting att rekomendera faktiskt. Jag och Fredric pratade om insomnia idag, kanske kan bli nåt! :)

Nåväl nu är det dags att ta på sig hårdhandskarna och ge mej ut igen. Nu börjar det ljusna ute oxå och det är ju alltid trevligt när man ska ut på klottrarjakt!

John mot buset, bara FYRA dygn kvar till ledighet!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tycker du ser söt och snäll ut.

2007-04-30 @ 14:07:14
Postat av: Jim

Klart det funkar... Tar bara ett par passvändor innan du är van nattarbetare.. :) Inatt så kör vi... DÅ går faen ingen säker.. På med glajorna bara...

Postat av: sälen

jag kanske glömde nämna att insomnia inte bara har fördelar man får nämligen hallucinationer efter en stund,,,

hmm... kanske inte är så illa ändå vid närmare eftertanke... :-)

kramar

2007-04-30 @ 15:59:12
Postat av: Anonym

Du är bara en i mängden .. så tro ingenting!

2007-05-01 @ 22:31:14
Postat av: Jhi

Glömde skriva att de var från mig ..

2007-05-01 @ 22:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback