trött

De senaste månaderna har bloggen varit fylld av ganska roliga, positiva och glada inlägg.. Nu kommer ett som nog inte kommer att gå i samma stil..

Jag är så innihelvete trött på allt festande, trött på alla falska flyktiga relationer, på alla nattliga bekantskaper. Idag var dagen då jag insåg att jag inte vill leva ett sånt liv. Alltså det liv jag för tillfället lever, jag vill inte alltid känna en konstig känsla i magen så fort jag är på krogen. Jag vill heller inte känna känslan av att jag är kung när jag kommer in på krogen, för båda kännslorna kommer från samma frö.. I snart ett år har jag levt ett liv med mycket sprit, mycket tjejjer och faktiskt en hel del falskhet. Eller kanske inte falskhet utan nog mer en form av proffstrevlighet. Jag är så sjukt innihelvete trött på det så faan i våld! Från och med idag måste det bli ändring, jag måste lugna ner mig och jag måste kunna bara vara. Bara vara hemma och titta på tv en kväll. Jag måste kunna lära mej att gå ut på krogen utan att ha ett mål med kvällen, utan att behöva planera kvällen efter vilka som är ute och inte. Jag ska bli en vanlig hederlig helyllekille! Vilket jag egentligen tror att jag är.

Fasen så mycket sanningar det kom fram nu, men det är nog ändå ett steg i rätt riktning.

Nu ska jag gå och lägga mej för imorgon vid niosnåret bär det av till västerås för att lämna av K vid flygplatsen. Saknar tiden när jag och mina vänner bara umgicks och lagade mat och spelade tvspel... Faen allt vi pratar om nu för tiden är ju om hur vi ska sicksacka ikväll, eller hur vi sicksackade igår. Fasen nu är jag mer övertygad än någonsin om att jag tagit rätt beslut.

Säkert ett jättekul år att minnas om tio men nu käns det bara pinsamt.

Kram och go natt.

Kommentarer
Postat av: Kristian

With you all the way.... alltid.

2007-04-09 @ 00:58:34
Postat av: Jojz

Om det är någon tröst så tror jag att de flesta känner så någon gång i livet! Tror kanske att det är att mogna?? Men vad vet jag, det är ju du som är den analyserande och kloka i vår "relation". Kram på dig, allt kommer bli finfint!

2007-04-09 @ 10:00:14
Postat av: sälen

efter ett halvår mitt i magaluf kom jag fram till ungefär samma sak... så du är varmt välkommen hem till mej på rehabilitering. det utlåvas mycket film, mys, tv-spel och mkt mkt mer.

kramar!!

2007-04-09 @ 12:12:04
Postat av: Tobbe Thalen

Tror desvärre att du har sååå rätt min vän ... :) ..

kram

Postat av: Susanne

Men nu närCarina hånglat på krogen igen är det ju du och jag. Så välkommen hem till mig och titta på film och äta god mat. Jag är också hemskt trött på mitt innehållslösa ensamma liv. Kram

2007-04-09 @ 14:03:20
Postat av: Carina

Tror det skulle vara bra för vårt förhållande om vi höll oss hemma, no more otrohet!! =) Puss på dig hjärtat!

2007-04-10 @ 10:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback