Bra dag idag!

194883-7

Det är inte ofta men ibland så har jag faktiskt riktigt kul på mitt jobb! Nu var det kanske ett halvår sen jag kände en sån här glädje på jobbet men men.. man får vara glad över det lilla! :) Idag fick jag in en kanonaffär till jobbet, ett event som är i stil med det jag vill jobba med varje dag. På lördag kommer lusthuset förvanlas till ett stort kokande event för ca 150 deltagare som ska mingla dricka skumpa, äta o dricka o trivas... Så den här dagen har gått åt till att leta personal, värdar och värdinnor, hump, servis, catering, bordhyrning, elektriker, bussbolag, mm... Så idag har jag varit den där spindeln (som alla skriver om i sina cv´n) :) Den spindel som jag alltid velat vara och den som jag nån gång om året eller kanske ett par gånger om året får vara. Faan så kul det är att bygga upplevelser för människor! Det är ju det jag kan och vill! Fasen oxå! Att det ska vara så svårt för den här skitstaden (som oxå kan va underbar) att växa! Nåväl jag e ialla fall upprymd av glädje för att jag får jobba med sådana saker! Nu ska ja till bolaget o sen hem o förbereda för Niclas hemkomst!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback