första dagen på jobbet...

Så sitter jag här igen, på stället som jag innan jul lovade mej själv att aldrig gå tillbax till... d e ju själva fasiken att jag inte kan hålla sånna grejjer... men nu e ja här iaf, Pelle (min chef) ringde igår och förklarade vikten av att jag e på jobbet och faktiskt bokar in arrangemang och inte bara pratar om det och sen har MAGE att VARA HEMMA och vara SJUK!? Det gick inte riktigt in i den gamle mannens huvud... Så, nu e ja här igen.. Känns som om jag kanske ska sätta igång o ringa nån gamal jazzmusiker, trollerigubbe och kanske även en avdankad mimartist... haha! vilket jäkla skämtjobb ja har! 

Saludos!

Kommentarer
Postat av: Fröken T

Chefer är ett släkte för sig. Jag jobbade i en butik ett tag, fick influensa och ringde mig sjuk, hade över 39 graders feber. Dagen efter ringer chefen och skäller ut först min syster, och sedan mig för att jag inte ringt och rapporterat att jag var sjuk även denna dag. Trots att jag sagt att jag var jättedålig och fått influensan, som om hon inte kunde räkna ut själv att jag inte skulle komma. Fick vara hemma i två veckor och sedan sa jag upp mig, haha :)

Postat av: Jim

Haha, men john... Du kom juh till jobbet när jag ringde...:) Är jag en snällare chef än den gamla gubben? ;)

2007-02-22 @ 11:11:42
URL: http://merkell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback