Full fart mot helgen!

Nu börjar bitarna falla på plats! Jag kom precis tillbax till jobbet från att ha varit på träffen och hämta lite grejjer. Momentum har tackat ja till mitt menyförslag, ÄNTLIGEN! Och det verkar som om de är nöjda. Har fortfarande inte hittat teliarosa servetter dock, men det har jag ju hela dagen på mej att göra! :) Gårdagen var trevlig det kom lite folk till torget trots allt. Om två timmar är det säkerhetsgenomgång på rosvalla sen är det snabbt hem för o byta om och tillbax till rosvalla för att deltaga i Minos årsmöte med efterföljande middag. Känns som om den här dagen kan bli strålande!

Lev väl för det gör jag även idag!

Kommentarer
Postat av: Carina

Blev det några servetter? =) Kram

2007-02-28 @ 15:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback