haha!

Ska nu följa trenden och börja blogga, eller iaf ge det ett försök! Det känns som det kanke e skönt o skriva av mej ibland. Även fast mitt liv kan kännas rätt så händelsefattigt ibland... Jag har nu för nån timme sen bara kommit ut kräksjukestadiet på allvar, har ätit mat hela dagen o inte spytt en gång! :) de ni! Nu ska ja i vanlig tragisk ordning sätta i mig en middag signerad findus (känns alltid lika tragiskt o stå där på hemköp med mina 5-10 färdigrättsförpackningar). Snart så bär det i alla fall av till rosvalla för ännu en kväll av ordningsvaktsarbete. Det känns faktiskt ändå rätt ok, har ju legat hemma i tre dar nu.  

TJING O MALAJGO

Kommentarer
Postat av: Mor Tuta

Rekommenderar å de starkaste att inköpa hämtmat från Thai. Ett annat förslag är att din mor och du gör några riktigt stora STOR-KOK m köttfärssås och spagetti, kokt torsk m äggsås o potatis och pajer med alla dess fyllningar. Kan vara roligare att plocka ut ur egna frysen än ur Hemköps frysdisk.
puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback