Lite trött idag!

Hej!

Först och främst måste jag nämna gårdagen som var en strålande dag! (se inlägget under). Jag o Nicke satt hemma hos mej och drack ett par pilsner och sen smuttade vi lite på mackmyran och så... Vid ett-snåret gav vi oss ut till krogen där jag spenderar alla mina helger, lediga som arbetsamma. Vet inte om det är tragiskt eller kul, kul var iaf att få vara med Niclas en hel kväll! Till dagen då, vaknade upp med lite delay i huvet.. Känndes ganska okej ändå, jag blev inte så full igår som man skulle kunna ha trott! Gick ut o väckte nicke rostade lite mackor, skjutsade hem nicke för att sedermera landa på jobbet.

Jobbet ja, jag ska ha öppnat huset kl. 11:00. När jag kom till jobbet var klockan 11:14... På övervakningskamerorna såg jag senare att klockan var 11:03 när min chef kom dit och insåg att jag inte var där och att jag inte hade öppnat.. inte bra för spänningarna som redan finns något fruktansvärt mellan mej o min chef.. Jag förklarade min sena ankomst med att jag "tamme faan aldrig fick vara ledig och vila ut" o att det var därför jag försovit mej! Han ryckte på axlarna på nåt konstigt sett, Hmpfn-ade och gick sin väg för att sedan vända sej om och säga: Jag slår vad om att du var på värdshuset igår! Jäkla skit... Nå jaa... min andra sena ankomst på två år... tycker jag e rätt okej ändå!

Nu ska jag snart åka och fika med mina goda vänner Jim och Thalén. Eller goda och goda.. dom e lediga båda två ikväll och skall då sjävklart fukta sina strupar medans undertecknad ska slita med säkerligen femtiotalet gäster på värsan ikväll! Life is a bitch! Näe va argt det lät... Hmm.. Livet är inte alltid rättvist (!) så skulle det vara!

kram o så

John

Kommentarer
Postat av: sälen

svårt å sparka nån för en försovning var 12e månad... ha ha ha

kram på sig

2007-02-25 @ 12:30:18
Postat av: Linda

Varför har du inte berättat att du har en blogg!!!!! Men nu har jag hittat dig, så nu kommer du inte undan!!!!Kram!!!(och ja du får skriva kram!)

2007-02-25 @ 17:51:03
Postat av: Niclas

Tack för en riktigt bra kväll i fredags! Det är nästan lite farligt att komma hem en gång varje termin för att verkligen förstå vilken underbar människa som jag bor så långt borta ifrån...
Jag måste nästan passa på att be om ursäkt för att jag sprang in på pelles (dock i ett gott syfte) och kladdade ned hela golvet med mina blöta kängor :-( förlåt!

I skrivande stund sitter jag på tåget påväg till Vimmerby via Linköping. Avståndet mellan dig och mig växer bakom min rygg men jag hoppas att jag snart får se dig igen, kanske i Ume.

Massa kramar

2007-02-26 @ 12:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback