Mackmyra, Momentum & Magont

194883-8

Igår ägnade jag hela min vakna dag åt att ta mej till och från Gävle eller rättare sagt Mackmyra. I Mackmyra gör man whiskey, visste ni det!? :) Jag var på en skithärlig provning av tre utvalda malter, en elegant en halvrökig och en rökig. Coolt och gott samtidigt! Destilleriet ligger i en gammal smedja och är väldigt mysigt och charmigt. Kan inte annat än o imponeras av de 8 grabbar som i spritångorna en sen kväll i Sälen kom på att de skulle göra svensk single malt. Åk dit på en provning om ni har vägarna förbi! Definitivt värt ett besök. När jag kom hem framåt kvällningen åkte jag på studs hem till min mor och åt middag. En kanondag helt enkelt!

Idag har jag jobbat så jag blivit virrig, fast på ett kul sätt! Magen börjar göra sej påminnd vilket inte är så kul men det går över. Och Lozec hjälper på traven så det går bra! Ikväll är det ordningshållande på stora torget som gäller, hoppas nu för guds skull att det inte bara blir jag o Jim som står där som fån hela kvällen. Eller det förståss, Tobbe o Timmy kommer ju inte undan dom heller! :)

Nu ska jag hetsa vidare! Om någon vet vart i helsike jag kan hitta knallrosa servetter a´la telia kan ni väl hojta till, det skulle nämligen hjälpa massor!

Kram o hej o lev nu väl för det gör jag!

Kommentarer
Postat av: Sälen

kul ide med swe-malt... smakade den bra?
Alpha på skavsta borde ha just råsa servetter då hela jävla loggan är råsa å allt annat innom företaget sakta men säkert blir besudlat av detta substitut till färg.

pöss på sig

2007-02-28 @ 01:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback