mitt röriga skrivbord/liv

194883-5
så här ser mitt skrivbord ut efter ett par timmar på jobbet, så ser även mitt hem ut nu för tiden... vid en första anblick tänker jag att det är pga att jag e så trött när jas kommer hem o trött när jag jobbar.. att jag e disträ liksom.. men när jag tänker vidare så insåg jag att det inte handlar om det.. jag tror snarare att det handlar om slöhet.. en slöhet jag inte riktigt får bukt med.. jag vet inte vad i helskotta som ska behövas för att jag ska shapea till mej.. värt o tänka på för herrn vid tangentbordet iaf...

Kommentarer
Postat av: Susanne

då har du inte sett mitt kontor som snart inte är mitt längre. Det är en miljon gånger värre

2007-02-22 @ 19:27:27
Postat av: evilhoney

äsch, det där är ju ingenting. Ser ju inte skymten av gamla kaffekoppar och dylikt som brukar kunna samlas i ett hörn av skrivbordet...

2007-02-23 @ 08:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback