ett litet steg för människan men ett stort för john

Hah! Idag har min bäste vän, Militären hetsat mig till att raka mig med hyvel i ansiktet. Jaha tänker ni, det gör ju var och varannan männsika här på jorden. Jag har av princip inte rakat mej med hyvel på över fem år! Delar med mej av hur dårskapet såg ut! :)

Så här ser jag ju ut i vanliga fall:


Så här ser jag väldigt sällan ut, förutom i juletider dvs:


Här börjar det närma sig slutet av mitt skäggiga jag:


Taaadaaa!



Hahaa! Mycket om inget i vanlig ordning! Känner mej som ett barn!

Puss o kyss och kram i solen

Kommentarer
Postat av: Tobbe Thalen

Nämen! ... Det va ju inte ILLA! .. hahaha...

Postat av: Susanne

Inte illa.........

2007-06-12 @ 22:27:26
Postat av: evilhoney

Du ser så bra ut så. =) Fick en förfrågan på lunarstorm om ajg kände nån i dousec, hon tyckte nämligen att det jobbade en så snygg kille där. Efter ett tag kom vi fram till att det var du =)

2007-06-13 @ 06:58:55
Postat av: jim

Vad är dousec?

2007-06-13 @ 07:29:11
URL: http://merkell.se
Postat av: Matte

Stiligt värre gubben! Du borde nog lyssna på din militärvän lite oftare =)
För övrigt så har en riktig karl hår överallt, utom på huvudet!

2007-06-13 @ 10:27:06
Postat av: john

nämen hanna då! vem e hon?? :)

2007-06-13 @ 15:25:28
URL: http://johnjohns.blogg.se
Postat av: evilhoney

Jim: Jag får stava hur jag vill! Jag har bett om lov!
JOhn: jag vet int'. kände inte igen henne.

2007-06-13 @ 18:28:39
Postat av: Simon

OndaHanna: Ja det får du!
du har ju License!!!
Jim: KAFFE!
John: KÄRLEK!

2007-06-14 @ 07:49:25
URL: http://sharkbayboards.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback