hey yo

Ett tag sen sist! En del av anledningen till att bloggandet inte varit så frekvent en tid är att jag använder en mobil från 1987. Vilket innebär att jag aldrig kan ta spontana bilder och dela med mig av i min vardag. Men men Nicke o Kricke e hemma i stan vilket glädjer mitt lilla hjärta enormt. I måndags löste jag ett träningskort på friskis för att jag och Nicke ska kunna träna tillsamans hela sommaren. Första passet i måndags och jag tror att Nicke för en stund glömde bort hur enormt otränad jag är. Så här två dagar senare kan jag fortfarande inte räta ut armarna, eller sova för den delen. Så fort armarna kläms mellan mej och madrassen vaknar jag i chock! Nåväl det reder sej nog snart.


Idag har jag o Nicke varit ut och åkt motorcykel hela dagen, en sväng till Söderköping för lunch och ett stopp i Norrköping för kaffe (tack syrran)! Ikväll har jag o Tobbe ätit middag och mest strosat runt, en riktig långpromenad han vi minsann med oxå. Annars så rullar dagarna på, i morgon bär det av till Norrköping för att hämta upp Jim och för att sedan dra vidare till Örebro där vi ska mötas med nya ansikten i duosec.


Helgen har jag lyckats dubbelboka så innidaen så i dagsläget vet jag inte om jag är på Fik@ eller Lotsen eller polisen i Finspång eller Värsan eller Tessinskolan eller i Trosa. Men det reder ju alltid sej!
 
Väldigt informativt bloggande blev det denna gång...

ta hand go vänner


Kommentarer
Postat av: Elin

o så nästa gång ni ändå är i Sörping så kan ni ju fortsätta till Gryts varv! där kan man bli bjuden på både kaffe o glass m jordgubbar... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback