06:25

16:25

Idag var som sagt dagen då det hände! 06:25 var jag ute i spåret i morse, trodde faktiskt inte riktigt på mej själv om jag ska va ärlig. Men skönt var det! jag gick i rask takt till hållet (lassarettsbacken) för att sedan jogga 3 kilometersslingan för att sedag jogga /gå vägen hem. Känndes alldeles lagom på någe vis. Det skumma är att jag i vanliga fall går upp ur sängen sissodär halv åtta. Då är jag konstant sen till jobbet och är trött som en zombie. Idag travade jag upp vid kvart över sex o han ändå med en 80 minuterrunda, duscha och äta frulle för att sedan va på jobbet i tid! :) Kanska kan vara nåt det här! Nåväl, nu ska ja jobba en sväng.

Kramar och motion kommer man långt med!

j

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj vad duktig du är! Avundas dig lite som har nära till naturen.. en fördel med att bo i en lite mindre stad!

2007-03-16 @ 14:40:55
Postat av: Sälen

grymt imppad måste jag säga!

det ser iof lovande ut för min del åxå, har tränat fyra dagar denna vecka. det får nog bli ett sparingpass på söndag åxå.

ses på stranden!

2007-03-17 @ 01:20:23
Postat av: Jim

Kändes faktiskt riktigt skönt att dra ut vid 6 tiden. Gjorde samma sak imorse oxå. vaknade 6 å drog ut en timme i spåret...

Postat av: Soffy

Oj oj oj... förstår att du va lite trött igår... =) Hoppas det gick bra i morrse oxå... Kramar!!

2007-03-17 @ 21:24:04
URL: http://soffys.blogg.se
Postat av: Jojo

Duktig du är!! Inte för att jag förstår var du inte redan är fit men okej... Jag har också varit duktig och jag har faktiskt varit på gymmet!! Gått ner 6 kilo, inte illa va?!?!

2007-03-20 @ 16:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback