bakis på jobbet

Så satt jag här igen, fast idag med lite mer huvudvärk än vanligt. Jag hade en strålande kväll igår som började hos mej i goda vänners lag. Vid halv tolvsnåret åkte vi till träffen, glada i hågen! Väl där så var det vi och 20 andra.. Inte så roligt varken för arrangörer eller band inte så kul för oss i publiken heller för den delen. Jag lyssnade iaf typ 4 låtar med Animal Five och är imponerad, dom vet fantamme hur halvskitig rock n roll ska spelas. Mina vänner var väl inte lika imponerade dock, tror ia stod ut längst med sina 90 sekunder! :) 

Efter detta bar det av till kung birgers bar! Där det var kö och människor till förbannelse, jäklar va trångt det var!
Jag hade i alla fall en kul kväll fylld med whiskey, dans och glädje! Träffade hon den där lite speciella människan oxå, men blygjohn vågade inte klämma ur sej ett endaste någe med innebörd... Nåväl en dag kanske!

Nu sitter jag här på jobbet och önskar att min kontorsstol var en soffa, fiii daeen så trött jag e i huvet och jag har massor med saker att göra. Vet inte hur fasen jag ska fixa allt det här idag. Men det blir nog som vanligt så att det reder sej.

Kram och huvudvärk

Kommentarer
Postat av: Jojo

Men vännen... Inte brukar du vara blyg!! Go for it, kan hon få någon bättre eller?? Kraaaaaam

2007-03-25 @ 15:07:01
Postat av: Jim

hmm.. va faan. om inte du gör nått åt saken john så tar jag och säger något mer än "Dig har man hört talas om" nästa gång jag möter henne...;)

Postat av: sandra

vem är tjejen? jag är nyfiken som vanligt! kram kram

2007-03-27 @ 12:00:22
URL: http://blondi.blogg.se
Postat av: john

Ni e bra gulliga ni!

2007-03-29 @ 22:42:40
URL: http://johnjohns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback