en liten summering

en liten summering

Igår var jag på en jäättebra konsert med Lisa Ekdahl tillsamans med min vän Jenny. Tyvärr så var det lågnt ifrån fulllsatt och jag tror inte publiken som var där riktigt förstod hur bra hon egentligen är,. Nåväl bra som fasen var det ialla fall. Efter konserten gick vi och åt en bit mat på fika, också det var jättetrevligt. Känns riktigt kul att träffa Jenny på en bra kompisnivå, häftigt att det kan bli så.. ! Idag har jag haft konsert med Deborah Brown i mitt lusthus akompanjerad av sveriges bästa jazzmusiker, faen så häftigt.

Nåt som inte var så häftigt var att när jag var och handlade frulle på statoil träffade jag ett annat gammalt ex och det var inte inärheten så roligt vill jag lova. Som jag sa tidigare det är för jäkla konstigt hur det kan bli efter att två människor som är så nära varann man nånsin kan bli bara några år senare är så otroligt olika och gör så helt olika val. Nåväl, Ja e int bitter! NU ska jag lugna ner min uppjazzade kropp med en kopp choklad eller kanske tillochmed en whiskey. "Man e ju inte alkad bara för att man vill ha en whiskey i ensamheten en torsdagskväll!" (Internt skämt mamma, du behöver inte vara orolig)!

Nå väl i morgon blir det kryss för hela slanten! Jag, tobbe o kricke drar på en liten förkryssning för att ladda för den som är på lördag. Tror att det kan bli nån slags synergi där när ett plus ett blir tre! 

Lev som vanligt väl för jag känner mej som en prins! 

Kommentarer
Postat av: Jim

Ha en bra resa, du kan väl höra av dig när du har lust. Om du kan så köp gärna med en wiskey hem...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback