lördag förmiddag...

Igår var en konstig dag... Började morgonen vid halv sju för att hämta upp Jimpa och Erdal. Vid halv tio var vi redo att spendera förmiddagen på svea hovrätt. Rättegången gick bra och det känns som att snubben åker in igen.

Väl hemma i Nypan igen ringde jag Eddie "den lokala rörmokarn" och ficka honom till att komma hem till mej och göra det sista med "koppen". Efter att han ojjat sej och suckat och frustat i nån timme var den sen klar och redo att använda! Jag schasade ut karn och gjorde mej redo för ett dopp! Åhh helvete vilken njutning, fasiken vad avslappnad jag blev, som sänkt i hela kroppen! Inte världens bästa tidpunkt för ett 35 minuters bubbelbad egentligen, då jag insåg att jag snart skulle till jobbet. Men först en lite middag med farsgubben och hans fru. Väl på jobbet var jag trött som en julblomma i juni. Kvällen blev inte bättre av att det bråkades hejvilt på mitt dansgolv... Trött och tjurig åkte jag hem för lite sömn vid tretiden.

Idag har jag jobbat som mecklare på förmiddagen vid tiosnåret demade jag Kristians lägenhet som skall hyras ut i andra hand till och med augusti. Så om nu den här tjejjen inte vill ha den e jag skiitaglad om Ni vänner vet nån som vill hyra den, ring isf.

Nu sitter jag på Pelles och önskar innerligt att jag ska få några svar på annonsen ang. mitt jobb... Alldeles för lite respons so far. Vilket betyder att jag måste jobba kvar ett par veckor till. Men, men kan jag väl ge dem...

Ikväll blir det värsan igen.. Fyy faen rent ut sagt! Har ingen lust alls att jobba som ordningsvakt, usch och tvi!
 
På måndag kommer Kricke hem, det ska bli som en fin fisk faktiskt. Ska se till att vara ledig från jouren och ordningsvakstarbete och bara jobba lite på pelles för att spendera resten av tiden med min gamle vapendragare! Ska bli alldeles underbart, tror dock att sprit i hög grad kommer att vara med i bilden! :)

Ha det gott och glöm för guds skull inte att ha koll på vätskebalansen så här i sommartid!


Kommentarer
Postat av: Jim

Mhmm... vem fan är inte trött på det...

Postat av: Kristian

Nu kommer ja snart hem till dig käre vän, bara en dag kvar för påbörjad dag räknas inte.

moo moo

2007-03-24 @ 15:31:14
Postat av: Carina

Hoppas du får en bra kväll! =) Kram

2007-03-24 @ 16:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback