Nu ni vänner!

Så här ser den ut! Loggan till företaget ni i framtiden kommer att se mycket av. Jag och Jim går som på moln idag! Nu växer vi fortare än vi kanske kunnat hoppas, vilket gör mitt liv ännu mer konstigt och svårt. Detta innebär att jag de närmsta dagarna (efter helgen) kommer att sitta på banken otaliga gånger, ta samtalet jag länge bävat för med min chef. Oj oj oj fasen vet inte om hjärtat mitt pallar det här! Men önska mig lycka till och håll alla tummar ni har för att det här ska gå bra.

Nu ska jag hetsa vidare i tillvaron!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Sälen


håller alla tummarna, ska nog fan hålla nån annans tummar åxå tror jag!

kram på sig!

2007-03-02 @ 19:40:26
Postat av: Soffy

Tack för ikväll jag o Simpa hade det nice på ditt jobb =)

Postat av: Carina

Håller det hårdaste jag kan.. Kram

2007-03-05 @ 00:11:36
URL: http://cvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback