på med svettbandet!

När jag satt och funderade vid frukostbordet imorse (vilket jag alltid gör) kom jag på att det endast är tre månader kvar till beach 2007. I nästa tanke insåg jag att jag faktiskt hinner bli fit tills dess, om jag bara tar tag i livet nu så kommer detta att gå strålande! så från och med i morgon kommer mina mornar att se helt annorlunda ut! I morgon är planen att gå upp en timme tidigare dvs halv sju, därefter damma av och dra på mig joggingbyxa och jacka. För att sedan snöra på springskorna som för övrigt inte är riktigt ingångna! :)

Så imorgon är alltså dagen då det händer! Upprepar jag denna manöver vid flertalet gånger under dessa tre månader kommer jag absolut vara snygg och smärt!

I dena genialiska plan skall också gymverksamhet inkluderas. Vi får se vart det kan tänkas bli någon stans, nåväl bra blir det iaf!

Om någon är sugen att hänga på sissodär en timme i morgonbitti så är ni varmt välkomna till starten vid bagaregatan 14 kl. 06:45!

tjing o malajgo!

Kommentarer
Postat av: Richie

Trodde vi skulle stå i vassen tillsammans =)... Puss

Postat av: Kristian

snart står jag utanför din dörr min vän... mooo

2007-03-15 @ 21:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback