våren vänner, våren!

Å det är nåt så fruktansvärt skönt att våren är här! Jag har för första gången i mitt liv haft nån slags höst/vinterdeppighet, inte så att jag tänkt på det varje dag eller så men jag har liksom varit orkeslös och trött vareviga morgon och kväll. Men så imorse känndes det att jag äntligen är påväg tillbaks! När jag gick upp imorse och kom ut i köket lyste solen så underbart i den knallblåa himlen att jag insåg att jag var tvungen att ta vara på tillfället. Jag bestämde då på en halv sekund att frukosten fick ta den tid den tog! Klockan var vid tillfället tio i åtta. Min chefs förslag är att jag ska va på jobbet vid åtta men så blev det INTE idag! :)

Efter att ha satt i mej fil och flingor och rostat bröd o oboy och juice o en massa saker var dagen liksom igång på ett harmoniskt nästan somrigt sätt! Med detta vill jag nog egentligen säga att:
Ta vara på dagarna och njut av solen för det gör verkligen jag! Helsikke vilken bra dag det här har varit hittills!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill härmed anmäla mig till en tvådagars intensivutbildning med John där vi ska fördjupa oss i begreppet "Carpe Diem". Puss

2007-03-14 @ 17:20:20
Postat av: Anonym

... det var jag som skrev det där... Richie
Richie, Richie, Richie, Richie, Richie, Richie, Richie, Richie, Richie, Richie, Richie, Richie, Richie, Richie, Richie, Richie, Richie, Richie,
PUSS

2007-03-14 @ 17:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback