vilken helomvändning

Först måste jag berätta om min underbara frukost/lunch/middag. Jag tar nog och ger er mitt recept helt enkelt, en chansning som helt klart gick hem. Här kommer varsågod!

2 hekto champinjoner
2 kvisttomater
1 avocado
1 rödlök
1 liten röd paprika
2,5 dl kelda tomat och basilika
Grillad kycklingfilé
en skvätt olivolja
fullkornspenne

Stek ner den skivade svampen, löken, tomaten, paprikan i olivolja tills gyllene.
veva ner keldan, Låt bubbla typ 20 sek. Kasta i kycklingen som ni oxå har sliceat

Kasta i pastan i kokande vatten och en nypa salt med fördel samtidigt som ni börjar steka på böset..

Servera!

Nu har det blivit så fint att jag är ledig ikväll!
Så jag o Jim o Ia o Marlene o Alex och Cissi ska gå ut tillsamans ikväll!
Tror vi börjar med ett stop på turnpike o kikar in animal five innan kvällen drar igång på riktigt!
Fasen så cool, har btw bubblat en sväng idag oxå..  fint som snus sörrni!

Lev gott!

Kommentarer
Postat av: soffy

Ååå vad kul med recept... Jag ska faktiskt pröva det lät gott!Hoppas ni får en skön kväll =) Kram

Postat av: Carina

så det bor en liten kock i söta dig.. =)

2007-03-25 @ 12:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback