hah!

Hade lite tråkigt hemma i soffan idag. Satt här och tittade på nåt dåligt dateingprogram från kalifornien. Lyssnade inte så mycket på vad de sa utan tittade mest på hur jäkla fritt och varmt och vilken underbar asfalt de hade. Jaa.. Jag tog tag i saken, letade fram ett par rejält ingångna airwalkskor, tog på mej bagigaste shortsen, damma av brädan och gav mej ut. Hah!

Det är inte samma sak som att cykla go vänner. Faan va jag e dålig på att åka skateboard!

Men roligt var det, lite skrapsår och blåmärken får man ju räkna med. En kickflipp på decimeterhöjd klämde jag i med iaf! :) Hah, det var två småkillar som cyklade runt på sina bmx´er där jag var, till en början så hängde dom vid mej och trodde väl som jag när jag var tolv trodde om de 25åriga skatearna.. Att jag var duktig alltså.. Men de insåg relativt snabbt att den här pajsarn inte var mycket att dansa runt inte.. Faen vilken konstig känsla att bli idiotförklarad av blickarna av två tolvåringar... Som tur e så händer det ju inte varje dag.

Kastar in en bild på hur pinnbenen ser ut stående på min gamla bräda...

Sk8 or die!


DSC00517.JPG

Kommentarer
Postat av: sälen

ha ha ha ha ha ha ha!
tror du va jätte duktig!!

kramar

2007-05-15 @ 00:34:31
Postat av: Susanne

Jag är impad av Dig. Själv sitter jag inlåst i en bunker på Skavsta. Ser inte mycket av solen men hör många flygplan.

2007-05-15 @ 14:20:00
Postat av: Jojo

Ha ha ha! Tänk vad man hängde med alla sk8 killar när man var liten.. eller yngre i alla fall! Själv slog jag ut både en och två tänder ungefär varje gång jag skulle impa och åka bräda... Bättre med brädor på snö, inte lika ont att ramla! Ha det bäst sk8er boy!

2007-05-15 @ 23:46:40
Postat av: annie

lillsyster adzz är iaf mkt glad att brädan åkte fram! mer sånt :D

2007-05-16 @ 20:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback