john mot buset 1 - 0

Nu mina damer och herrar börjar det hända lite skit!

image37

Kommentarer
Postat av: evilhoney

ÄNTLIGEN!

2007-05-23 @ 07:12:55
Postat av: Tobbe Thalen

SÅDÄRJA! .. Nu börjar vi snacka! ... HAHA . Sätt dit dom ba! ...

Postat av: Richie

Härligt när tufft arbete äntligen lönar sig... 2-0 känns väldigt nära nu =)... men vad e d egentligen som har hänt?

2007-05-23 @ 15:42:50
URL: http://richies.blogg.se
Postat av: simon

NEEEJJJJ
mina polare åkte fast!!!!!
vem skka jag nu köpa stuff av??

2007-05-24 @ 07:16:01
URL: http://www.polisen.se
Postat av: Matte

Jaha, hur blev det med förklaringen?
Det är väl knappast våran vän på Tessin?
(ska för övrigt kolla om jag kan hitta några larmminor åt dig i helgen) =)

2007-05-24 @ 20:06:47
Postat av: John

Jaaa oki det var så här:
Jag och min praktikant kom fram till ett av ronderingsobjekten och ser ett hål o stängslet. Vi kollar runt och inseer att det har stulits saker som sedermera släpats ut den vägen. När vi kikade ut såg vi att tjuvarna inte fått med sej alla saker första varvet utan låtit en del grejjer ligga kvar utanför. Jag och min praktikant började genast forsla in grejjerna och lagade stängslet, då vi inte visste hur länge de skulle vara borta och hur länge vi då hade tid att spana. Iaf, när vi var klara så åkte vi iväg en bit och spanade lite från bilen,innom två minuter rullar en lettisk gammal skruttbuss fram mot staketet vi just lagat. Jag och henke körde på fram för att se att ena killen hoppar in i bussen i panik utan att hinna stänga skjutdörren. De drog iväg och vi efter, genom hela staden upp mot lasarettet och ut på e4an. I påfarten till e4an blev vi omkörda av första polisbilen, väl uppe av den andra. Jag fick stränga order om att hänga kvar så det gjorde jag. Det visade sig att mannen som körde suttit i fängelse för b la. inbrott och stöld. Och bilen hade förekommit 28 ggr i spaningsregistret!

2007-05-24 @ 22:26:51
URL: http://johnjohns.blogg.se
Postat av: Matte

Klockrent! Jag är nöjd! "Stränga order om att hänga kvar" är ju kul att höra! =)

2007-05-24 @ 22:41:33
Postat av: John

Bra att du är nöjd Matte, jag är i sanningens namn rätt nöjd jag oxå! Syns på måndag!

2007-05-25 @ 04:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback