kul kväll ikväll

Ikväll har jag och Tobbe avnjutit (?) en konsert med Good Charlotte på Annexet i sthlm. Helt okej konsert men halvtaffligt ljud tyvärr...  Bilder under:


På hemvägen körde vi om en vit wv-buss som man kan se närmare ett par inlägg under detta. Nämligen bussen som gjorde inbrott på ett av mina objekt i förra veckan. Civilspanare som vi är följde vi efter, skuggade och skuggade. Förbi första avfarten till Nyköping, andra, tredje, nyköpingsbro, stigtomtaavfarten, jönåkeravfarten, ålbergaavfarten för att vid stavsjö inse att faanskapet säkerligen skulle till Norrköping för att inbrotta. Så då avslutade vi jakten och vände hem.

På lördag kommer min älskade vän Niclas hem och som om inte det var nog så kommer min älskade vän Kristian hem i två veckor från måndag! Ujujuj va kul det ska bli att ha hela gänget samlat igen! Nåväl mer bloggande om detta följer ju längre veckan lider.

Nu ska ja ta och bädda ner mig eller kanske inte ändå, jag har ju två nätter kvar som nattuggla.

Tjüüüss!

Kommentarer
Postat av: Kristian

jojjo, nu e de bara några dagar kvar innan jag kommer hem.

2007-05-30 @ 08:25:26
Postat av: Matte

Fan, iochmed att du var civil och äcklig inatt så missade du en riktig djuping på bron!
Berättar mer inatt =)

2007-05-30 @ 09:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback