ledig hemma hos tobbe

Sitter hemma hos tobbe med marlene, ia och tobbe och dricker vin. Mer ledig än de flesta med en snart tom bag-in-box-vinare framför mej. livet leker och jag vet inte ens om jag orkar ta den låånga färden till fika.  Tröttheten gör sej påminnd men glädjen över att vara ledig överväger.

Jag tror inte att nattjobb är min grej faktiskt, ska ta tag i det efter denna månad. Är det nån som har ett jobb till mej kanske? Har insett att det här faktiskt inte kommer att funka. Duosec i all ära men att jobba med en polare som domderande chef stinker rätt hårt.   Vill ha vänskapen och bara den.

Nåväl hoppas på att eventsecuritybiten blir bra framöver iaf.

Puss o gull så ska jag sörpla vidare

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja det är svårt att kombinera vänskap och jobb. Fast för mig funkar det rätt bra.

2007-05-05 @ 12:47:52
Postat av: Jim

för mig med, men john.. Du har juh inte hängt dig än. Så jag antar att du menar Peder...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback