så var helgen här igen

Nu har jag återigen lyckats med konststycket att klara av en hel arbetsvecka. Ikväll ska jag jobba på club zebra på träffen. Undra jag om det kan vara nåot.. Efter att ha drivit GT-disco i fem år så har jag inte lovliga krav på kvällen inte... I morgonbitti ska jag och min gamle vän Peder Jensen Sweden bygga två scener och tross med lite ljud och ljus på på stadens gator och torg. Nyköping firar nämligen laxens dag imorgon. Tobbe fick åka och göra indaditti och bo hotellsvit. Jag o Jensen fick göra laxens dag i Nypan... Nåväl, inte alltid rättvist..

Sitter och precis som alla andra lyssnar in Takidas nya nu, har riktiga potential denna platta med. Vill redan nu rekomendera spår ett: The Dread samt sista spåret: Handlake village. För att inte tala om spår 7: Curly sue.. jajjebing vilken låt! Köp skivan här: http://www.ginza.se/index.aspx?dp=1&artnr=12731
Länkknappen har ballat ur så man får hederligt markera, kopiera och klistra in! :)

Kastar in en fin bild från takidakonserten i ume i vintras:

image33

Lev väl vänner, bara en vecka kvar till Linkin Park!

Kommentarer
Postat av: kappel

tjejen ska också dit på fredag, ta hand om henne :)

2007-05-23 @ 19:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback