sista natten för denna vecka...

Nu är arbetsveckan snart slut, sitter på kontoret och håller mej vaken nu. Frulle med securitas på bron om femton, så jag måste fatta mej någorlunda kort. Har haft med mig Lisa på lära i afton så det har varit skoj. I morgon är det lite jobb på värsan på kvällen, kan bli kul det var ju trots allt ett tag sen. På lördag är det bestämt att det ska bli schlagerfylla, vet inte vart än bara så kom gärna med förslag.

Det har blivit klart att jag ska få jobba en hel del med eventsecurity i sommar oxå. Jag kommer till största del att jobba på globen och stadion, mer info om detta kommer garanterat postas i denna blogg inom en mycket snar framtid.

Men nu jäklar väntar grabbarna på mig.

puss o hej i sommarnatten!

Kommentarer
Postat av: monkan

Fikar vi då om du kommer till stockholm så ofta i sommar???!! sjukt länge sen sist!

//kramar hjärtat..

2007-05-11 @ 14:10:20
Postat av: john

klart vi gör hjärtat!

Postat av: Jojs

Det är fest på landet om andan faller på...

2007-05-11 @ 17:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback