söndag på riktigt

Idag är det söndag igen, vilket i praktiken betyder att det är jobbdags i morgon igen. Men dagen har flutit på alldeles strålande, försov mej dock till söndagsfrullen. Men dagen har ändå varit ljuvlig, har vandrat runt i solen, ätit glass i hamnen, ätit mat hos morsan, njutit i solen lite till och har nu inmundigat en hof på balkongen. Fasen ingen dålig start det!

Såg en skitsöt tjej på hellmans i morse, försöker glömma men det är svårt när jag får söta mess. En gång frodades blommorna! (Tokinternt). Nåväl, jag vandrar väl på här ett tag till.

Åkte sk8board idag igen, skulle hämta bilen hos jim och tog brädan dit. Det känns onekligen lite konstigt att som vuxen människa åka runt på en leksak. För att inte tänka på hur folk i allmänhet tittar på en. :) Hah!

Som avslutning på inlägget vet jag inte vad jag ska göra eller skriva, brukar ju kasta in nån bild som kan anses som stimulerande för läsarna... Skickar på med en bild på senaste gadden till er som inte sett dårskapet, här kommer:
194883-35


Puss och puss till er alla både i sverige och norge! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ser ju inte vad de står på ditt ben =)

Postat av: jim

Medans vissa är blinda så är andra kära.. haha.. John, åk till Norge för faaan...
Men, cykla kan du inte längre eller?? Kanske Sk8??

2007-05-21 @ 08:04:44
URL: http://merkell.se
Postat av: Anonym

u are krejsy my main man!
i like u anyways dude!
*korrekt engelska!*

2007-05-23 @ 08:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback