va tror ni om kvällen?

DSC00513.JPG 

Nytt tillskott i skåpet! Min älskade mor köpte häromdagen, kanske den godaste av alla. Isle of jura superstition till sin son. Och sonen ifråga är ju jag! Nåväl, det jag ville komma till är iaf att nu går korken upp! Ledig och upplagd för härlig schlagerfylla! :) En sipp superstition, lite tillshapening och sen bär det av på nya aluminiumgeten till tobbe!

Puss o kram o syns i dimman!
ps.
Kastar in en bild på nya alu-geten oxå! Här kommer vassego:
DSC00511.JPG

Kommentarer
Postat av: evilhoney

Sedär, inte ills. Själv sitter jag med ett par kalla öl. Lite avis på din mackmyra...

2007-05-12 @ 19:30:38
Postat av: john

jag lovar att bjuda nästa gång det blir festligt..

2007-05-13 @ 00:41:06
Postat av: Jim

ja, för min är juh slut!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback