En fin dag idag...

Sitter här på "mitt" kontor, har städat hela dagen här på jobbet. Nu när jag kände att det faktiskt fick räcka för idag tog jag ett varv för att kolla vad jag åstakommit. Och faan det ser ut som skit överallt, jag ser fortfarande damm o smuts var jag än vänder mig. Nåväl jag vet ju att jag kastat flera stooora högar med damm o smuts i alla fall. I morgon kan det vara så att jag får några kollegor att prata med under dagen, vet inte riktigt men det kan vara så. Det funkar fint att va själv men det blir lite långtråkigt att vara här ensam typ hela dagarna nu.

Har gått in i en Joshua Radin-period igen, inte så speciellt bra egentligen men det går liksom inte att sluta!

Ikväll ska min vän, kollega och bror Kristian och jag umgås, käka lite o kolla en film. Det ska bli något det! Tror att det är precis vad jag behöver just nu. Det och fortsätta att räkna ner till semestern...

Näe faan nu ska jag gå och låsa och släcka och så.

Ta hand om Er alla, även om ni är i Tyskland, Umeå eller Ryssland

"i close up my mouth, when you're around
i'm suffocating in doubt, i can't make a sound
in your sundrenched world
i always wanted to be, the one you looked to
for the answers in me, i'm the one who took you to
your sundrenched world "
- Joshua Radin, Sundrenched world

Kommentarer
Postat av: Ryskan kanske??

Du ska få en karta innan du åker till thailand. du verkar behöva det för du vet ju inte vart Ryssland ligger. Är det så att du åker till skåne i december men kallar det thailand??

Puss!

2007-10-16 @ 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback