tankar och funderingar kring livet...

Delar av denna text kommer med all säkerhet av många tyckas vara okänslig, osmidig och rent av elak.

Igår kväll jobbade vi första passet på Nyköpings nya nattklubb Hypnotq, veckorna innan har jag i huvet framställt detta som en nytändning, en nytändning för mej som ordningsvakt. Ett ställe där inga slåss och alla bara är trevliga, dricker sprit och dansar. Så var väl inte riktigt fallet efter gårdagen. Faan klickar med människor som vi tidigare portat åt helvete på alla andra nattklubbar vi jobbat på stod i kön. När de senare kom in började dansen som vanligt, tjafs, stök och bråk. Glas farande i luften, otrevligheter och skit. Faan min nytändningsdröm gick åt pipsvängen direkt. Min känsla av att allt skulle vara kul och trevligt var som bortblåst efter en halv kväll. Så, ikväll ska vi städa! Jäklarns va jag ska va diskutera, skälla och tjata med tidigare nämnda människor. Jag vet att jag är egoistisk men fasen jag tänker inte jobba med de här djuren längre. Om jag velat jobba med boskap skulle jag pluggat på ökna eller nåt. Jag ger det en ordentlig chans ikväll med att ta bort Nyköpings nattlivs cansersvulst. Ikväll börjar kriget mellan mej (förhoppningsvis oss) och Nyköpings alla idioter till knarkande, tragiska, dryga idioter.

Korta tankar om små o stora saker:

Hypnotq kan med lite tur bli ett stort framsteg i utvecklingen av Nyköpings uteliv. Känns som att dom har alla förutsättningar i världen. Hoppas nu bara att vi blir ett bra sammansvetsat gäng som alla jobbar för samma sak.

Burma kan fara åt helvete. Jag är så jävla trött på Burmatjafset så jag tror jag kräks. Var jag än tittar så står det nåt eller så säger någon nått lite lillgammalt om att jaaa det har hållt på så länge att det är dags att vi gör nåt. JAAA vi klär oss i rött en HEEEL dag så blir allt strålande bra, då jäävlar då ser dom minsann! Fann va bra. Äähh, skitsak samma. Låt dom hållas så koncentrerar vi oss en stund på vårt eget skit som högar upp sej. Faan, vi kan ju knappt gå utan för dörren i nypan utan att drabbas av andra människor och deras okunskap och skit. Vi kan knappt gå ut på krogen utan att nån limhjärna kastar ett glas i huvet på en annan eller att någon slår en annan på käften helt oprovocerat bara för sakens skull. Faan va trött jag blir. Nu städar vi, kom igen! Nu visar vi dom jävlarna! Vad sägs om att vi klär oss i blått på torsdag så att alla våra idioter känner sej dumma!? :)

Näe fan, thailand närman sej med stormsteg. Känns behövligt, mycket behövligt... Min familj kommer ner en stund vid jul oxå, det ska bli riktigt skönt. Lite trisst att inte hela familjen samlas bara, Annie för faan det är ju bara du som saknas, skulle vilja ha dej där!

På måndag börjar jag på allvar på Etech, Heltid fram till december, det ska faktiskt bli skitskoj. Jag behöver nog en lite förändring i positiv bemärkelse i livet nu...

Nu ska jag laga till en stor portion med tonsik och pasta, faen så fint det ska bli. Ikväll tar jag på mig stridsbältet för första och förhoppningsvis sista gången på hypnan, whish me luck!

Packet - Duosec = 1- 0. Imorgon ska det fanemej stå 1-1

Kommentarer
Postat av: Mmmh

Ta bort ordert Ökna och knarkare, sen e jag nöjd o ger dig alla rätt! Hoppas verkligen det går bra ikväll! Kram

Postat av: Jim

Hmm, Karin... Varför? ;)

2007-09-30 @ 05:30:58
Postat av: Susanne

Helt rätt men tyvärr klär jag inte i blått...

2007-09-30 @ 10:15:32
Postat av: Anonym

Nu står det fan 1-2!! vi måste räkna in Fik@ också.
Men du känner väl min gamla vän Foucault "det finns ingen makt utan en motmakt". Låt buset härja, ta bara kontrollen öven dem. Tack för den här helgen kram

2007-09-30 @ 17:26:40
Postat av: Simon

Mohahah
hafe OT varit stOrre kunde dom hAngt dAr. Thailand Ar som en drOm!!!
vill inte lAmna solen stranden och det billiga kaffet
^^

2007-10-01 @ 06:24:15
Postat av: Tony Teabag

Fuck some heads and kick some ass!

2007-10-01 @ 12:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback