första dagen på nya jobbet...

Hemma!

Idag har jag jobbat på min nya arbetsplats för första gången. Efter en lång dag på Lövsta skolhem sitter jag nu i min soffa och försöker smälta intrycken från dagen. Jag har verkligen aldrig jobbat med något liknande och allt är sådär nytt och ovant. Som tur är hinner jag vänja mig i veckan då jag har jobbat idag och ska jobba imorgon och på torsdag. Imorgon och på torsdag jobbar jag 8:30 till 22:30 så passen är långa och fina vilket innebär att jag gjort min vecka på torsdagkväll.


Jag kommer självklart att återkomma om jobbet när jag bara kommit in i det. Första dagen är ju över och det känns kul att åka dit imorgon igen.


Nåväl kort inlägg ikväll men nu måste jag faktiskt studsa in i duschen och sedan sova lite grann... Vill ju vara pigg och glad i morgon också!

Whish me luck!


Kommentarer
Postat av: sälen

önskar dig lycka till!!

kramar

2008-04-08 @ 00:33:52
Postat av: Carina

Lycka till på nya jobbet!

Postat av: Mor Tuta

Break a leg

2008-04-08 @ 18:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback