full fralla mot helgen!

Idag har jag varit ledig hela långa dagen. Och inte ledig som jag varit de senaste fyra månaderna utan ledig som vanliga männsikor är, Sådär ledig som man är för att man är värd det och inte för att man bara är slö. Dagen har dock gått åt till att tvätta, städa, diska, skjutsa pappa, packa och nu måste jag ju äta också... Inte en lugn stund alltså! =)

Är det inte konstigt att efter flera månaders jobbtorka fullkommligt sprudlar det av jobb!?

Det verkar som att jag kommer jobba full tid på Lövsta framöver vilket känns helt strålande. Jag hade faktiskt en riktigt bra dag på jobbet igår. Imorgon jobbar jag ju som bekant till 22:30. Efter detta ska jag köra så fort jag bara kan till Nyköping och Event technologies för att där hoppa på mitt hem för de närmsta dagarna. Alltså turnébussen som den här helgen ska ta mig och mina vänner till städer som Kalmar, Jönköping och Växjö. Jag ska nämligen jobba på Sol vind och vatten-turnén! Vet inte om jag är ett jättefan av de medverkande artisterna men jag tycker i alla fall mycket om Janne Schaffer och han är ju givetvis med. Jag har förresten inget alls emot Sara Löfgren heller, tror jag hade en liten crush på henne när det begav sig btw...  Nåväl det ska oavsett bli mycket roligt och vi planerar att vara åter i Nyköping på måndagmorgon. Mer om detta bloggledes framöver.


Nu måste jag verkligen laga mat till mig själv!

tjing!

Kommentarer
Postat av: simon

hey dude! jag gillar inte ditt jobbande!
vi hinner ju aldrig träffas!!!!
ha en underbar helg!!
puss

2008-04-11 @ 13:42:40
Postat av: Simon

Hej hej hallo, hoppas det gick bra att "bygga" ljud o ljus utan den roligaste killen i hela världen!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback