Hemma en sväng...

Hej vänner nu är jag hemma igen. Tills på torsdag i alla fall.

Helgen har varit strålande bra och vi har hunnit klart i tid på samtliga konserthus. Denna helg har vi varit i Kalmar, Jönköping och så avslutade vi i Växjö igår. Vi är ett skitkul gäng som åker och jag har haft det riktigt roligt. Jag riktigt längtar till på torsdag när vi åker igen. En tråkig grej hände i och för sig igår. Framåt natten så var jag inne i en svacka under rivet. Jag höll på att montera ner och bära podier (för er som inte arbetat med dessa så är de stora, tunga och jätteotympliga). Jag kände att jag höll på att tappa taget om podiehelvetet och skulle då ställa ner det på  trumpodierna framför mig. Jag missade podierna och släppte skiten på mina fötter, vilket resulterade i enorm svullnad och ett ordentligt jack i högertån. Faaan va ont det gjorde (och gör för den delen).

Nu sitter jag hemma i soffan och kan inte sluta tänka på att jag vill åka igen. Jag vill inte vara hemma mer nu. Det räcker liksom med att vara hemma en förmiddag, kolla posten och byta kläder. Men men snart är det ju som sagt dags igen. Jobbar på Lövsta på onsdag annars blir det bara ledighet fram till att turnén drar igång igen.

http://www.svov.se


Lägger in en bild på mig och en rätt känd gitarr samt en på vår fina turnébuss.. kram o puss

  


Kommentarer
Postat av: C

Vilken fin lastbil=)

Postat av: Bella

Hej Hej John! Hoppas allt är bra med dig, läser ju din blogg då och då, måste ju erkännas=) Ha det bäst. Kram Bella

2008-04-15 @ 22:07:30
URL: http://gabriellaengvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback