Off and away

Idag är det äntligen dags att åka igen! Har dock haft så mycket att göra på jobbet de senaste dagarna att längtan inte blivit speciuellt lidande. Men oavsett är jag enormt glad attt det är dags. Nu är jag förresten inne i mitt nya jobb, eleverna och jag funkar och rutinerna börjar sitta vilket känns kul.

Igår åkte jag direkt till Oleary´s efter jobbet. Kvällen som precis som vanligt skulle bli "en öl" i mitt huvud blev flera och Jack kom på besök till slut. Det ska också sägas att vi avslutade på Birgers och att mitt nikotinberoende eskalerade så till den mildaste grad att jag tog tre bloss på en cigarett som inte var ett dugg god. Näe fasen, jag är fortfarande helt inne på att fortsätta vara nikotinfri.

Igår var föresten dagen då jag polisanmälde min stulna cykel! Så nu är karusellen igång igen, ny cykel ska inhandlas i god tid innan sommaren och den SKA bäras upp i lägenheten så fort min stjärt inte sitter på den! För er som inte vet blir mina cyklar stulna som på löpande band mellan maj och september. Vilket är rätt jobbigt och tidskrävande. Hah! För att måla en bild över hur illa det är kan jag berätta en ganska rolig sak. Jag köper så många cyklar årligen att min cyklehandlare blivit vän med mig på facebook! =) Det ni!

Nu är det dags för att ta tag i snabbstädning, packning och allmän uppfräschning innan dagen och helgen drar igång på allvar.

Dasvedanja suckers!

Kommentarer
Postat av: Natta

Hej du store ;-)
Hoppas allt e bra med dig!!!
Saknar dig och din personlighet ibland...
Du är sååå guld John john!!
Love / Natta

2008-04-17 @ 14:29:57
Postat av: Bella

Åh vad kul med turne, ha de bäst på ditt stora äventyr...
Love Bella

2008-04-17 @ 16:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback