Som ett litet gästspel! :)

Jag är på minisemester hos min tjej! Jag och Carro var på västkusten en sväng för två veckor sen. Vi bodde i en husvagn i Ramsvik mittemot Hunnebostrand. En underbar vecka som var liksom som lite kvalitetstid innan Carro flyttade hem till öjn igen. Nåväl, Carro flyttade hem på fredagen och så kom helgen och jag jobbade och så men kände att det var förjävla långt till min tjej. Så jag hopade helt enkelt på båten i måndags och har varit här sen dess och flyger hem i morgon. 

Idag åt vi lunch på Visby restaurang, ett ställe som såg trevligt ut men maten var sådär. Det roliga med stället var dock att jag beställde sodavatten och Carro vanligt kranvatten. Jag ser mig inte som snål på något sätt och tycker att man ska ta en slant även för vatten på restaurang. Men dröm om min förvåning när notan kom in och vattenhelvetet med bubblor i kostade 27 spänn och kranvattnet 12! Det tycker jag känns lite i överkant ska jag ärligt säga. 

Framöver ser det ut som följer:

Jag skulle börja mitt nya jobb den 15 september och såg fram emot det. MEN min chef ringde igår och sade att han hade ett lyxproblem jaada, jaada så jag blir kvar på min gamla avdelning. Vilken jag egentligen trivs på men det hade varit roligt med något nytt. 

Jag har börjat boka underhållning på Lotsen och det första jag gör med Lotsen är GTdisco den trettonde och konsert med Dia Psalma den tjugosjunde. Detta känns jättekul och jag tror och hoppas verkligen att det inte floppar. 

Lägger in lite bilder från den närmsta tiden. 

  

Tjing för nu!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är ju synd att du kallar vår semester för husvangssemester när jag verkligen försöker hävda att vi bodde på ett slott. Och den bilden som vi är på är ju hemsk! (jag är ju skitful)

Pusssss älskling

2008-08-29 @ 14:04:44
Postat av: Rami Khalil

Fan va kul att hitta dig i blogg värden..



Vi behöver dig för att lyfta upp Nyköping...



Hör av dig om du är sugen...



Puusssssss.......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback