e ni kvar?

Tja, It´s been a while!

Jag har haft bloggpaus nu igen. Det var egentligen inte meningen till en början men de (blogg.se) flyttade runt mig eller nåt så jag kom i alla fall inte in. Men nu är jag här igen.

Jag finner mig själv sitta här (i soffan) och tittar på Hej, hej morgon med Sandra Dahlberg. Tror att det här är istället för tippen eller så. men det här är kass.

Jag är ledig hela veckan nu och vet inte riktigt vad jag ska hitta på, tror att jag kommer iväg till Borlänge i helgen i alla fall. Håller tummen att jag får/kan haka på Timmy när han ska upp och lysa. Men det är ju en massa dagar dit. Är det nån som har semester nu eller nåt? Alla bara jobbar hela tiden, varför jobbar inte folk som jag? Nåväl, männsikorna slutar väl nån gång.

Aj, nu höll jag på att bryta nacken! =) Jag nös precis och vred huvet samtidigt nittio grade vänster. Det kunde ha gått hur illa som hellst!

Nu ska jag gå ut i köket och diska bort gårdagens berg för då blir Carro glad, det vet jag!

Skepp o hoj!

Kommentarer
Postat av: Simme

Hahaha tur att du inte e pollenallergiker, du skulle va hur dö som helst, lr utan fungerande nacke iaf!

tills imorgon min gode vän



prosit

Postat av: Anonym

Varför skriver du aldrig längre för?

2008-08-23 @ 18:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback